Jak założyć stronę internetową – 10 ważnych zasad.

with Brak komentarzy

  Każdy wie, że strona internetowa to wizytówka naszego biznesu oraz nas samych. Konieczne jest jej posiadanie, aby istnieć w sieci. Aby być wiarygodnym partnerem. Musimy pokazać co robimy potencjalnym klientom oraz partnerom.   Jak założyć stronę internetową. Wydaje się, że to nic trudnego założyć własną stronę … Read More

Mama buduje markę – relacja z mojego wystąpienia.

with Brak komentarzy

Mama buduje markę to projekt, który stworzyłam z myślą o mamach takich jak ja. Które stanęły w pewnym momencie przed poważnym dylematem. Co chcą robić dalej zawodowo, gdy ich rola życiowa nieco się zmieniła. Każda kobieta, która została mamą przechodzi … Read More

Marka, jej osobowość i dusza na przykładzie dwóch kawiarni.

with Brak komentarzy

W dniach 22-28 maja 2017 trwa w Trójmieście festiwal Czas na kawę. Współorganizatorem jest Strefa Kobiet Biznesu, którą tworzę razem z założycielką Joanną Suchocką. Wybrałam się odwiedzić dwa miejsca w Gdyni, aby wypić dobrą kawę, zjeść pyszne ciacho i ocenić … Read More

Jak budować markę biznesową na przykładzie Strefy Kobiet Biznesu.

with Brak komentarzy

Każda z nas wie, że marka wymaga odpowiedniej oprawy. Ale czy wiesz, że decydując się na pracę tylko z grafikiem możesz nie uzyskać efektów jakie planowałaś? Dlaczego? Nie każdy grafik jest strategiem i nie każdy potrafi dokładnie odczytać Twoje potrzeby. Większość … Read More

Przydatne narzędzia budowania marki – nie tylko dla zaawansowanych.

with Brak komentarzy

Każde działanie warto wesprzeć odpowiednimi narzędziami. Dlatego postanowiłam podzielić się z Wami przydatnymi narzędziami w procesie budowania marki. Sama z nich korzystam i uważam, że zarówno oszczędzają czas jak i pomagają osiągać cudowne efekty końcowe. Poniżej lista z linkami, abyś … Read More

Jak świadomie budować markę osobistą.

with Brak komentarzy

Świadome budowanie marki osobistej to nie jest praca na dzień, miesiąc czy rok. To czasami lata wytrwałych i przemyślanych działań na różnych płaszczyznach. Dlatego im wcześniej zdamy sobie sprawę z tego, jak istotna jest to kwestia, tym szybciej będziemy mogły zabrać się do pracy.   Budowanie świadomego wizerunku powinnyśmy rozpocząć … Read More

Jak przekonać klienta, że jesteśmy fajne.

with Brak komentarzy

Często zastanawiamy się, jak przekonać klienta, że jesteśmy fajne. Obmyślamy plany i strategie. Główkujemy co i jak, a potem zderzamy się z mnóstwem wątpliwości, blokad i strachów. A rozwiązanie jest jedno i to bardzo proste. Posłuchaj. A jeżeli chcesz wiedzieć … Read More

Nowoczesne technologie, a budowanie marki.

with Brak komentarzy

Nowoczesne technologie wkradają się do naszego życia. Może to nas przyprawiać o zawrót głowy, ale odpowiednio dobrane pomagają nam usprawnić naszą pracę i oszczędzać cenny czas.   Powinniśmy jednak, bardzo umiejętnie dobierać je do naszego stylu pracy i potrzeb. Wypróbować … Read More

Podsumowanie działań budowania marki w 2016 roku – jak to zrobić krok po kroku.

with Brak komentarzy

Koniec roku to czas podsumowań. Może masz już dosyć tego tematu. W końcu wszyscy, wszędzie o tym trąbią. Ale może warto poświęcić na to trochę cennego czasu? Podsumowania wbrew pozorom mają wiele zalet. Jedna podstawowa – wyciągasz wnioski na przyszłości. … Read More

Medytacja jako skuteczne narzędzie poznania samej siebie.

with 4 komentarze

Poznanie samej siebie to podstawa budowania autentycznej, silnej marki. Ale czy wiesz jak to zrobić? Jakich narzędzi użyć? Jest ich naprawdę wiele. Ja proponuję zacząć od tej najważniejszej jaką jest medytacja. Dlaczego uważam, że medytacja da Ci możliwość poznania samej … Read More

Czy organizacja wydarzenia off-line zbuduje Twoją markę?

with Brak komentarzy

Jednym z elementów budowania naszej marki jest pokazywanie się off-line. Warto korzystać z branżowych spotkań (i nie tylko) oraz brać udział w moderowanym networkingu. Biznes to relacje i chociaż świat zaczyna się przenosić w sferę wirtualną, nadal osobiste relacje i spotkania … Read More

Jak budować wizerunek w social media.

with 5 komentarzy

Dzisiaj zapraszam Was w podróż po tajnikach social media. Skupimy się na jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Dla nikogo nie jest tajemnicą, że Facebook to potężne narzędzie marketingowe. Oczywiście umiejętnie wykorzystane. Może pomóc Ci w budowaniu wizerunku i promowaniu swojego produktu … Read More

Blog jako narzędzie budowania pozycji eksperta

with 4 komentarze

Blog to wspaniałe miejsce do budowania pozycji eksperta. Dzielisz się swoją wiedzą z innymi, pomagasz, radzisz. To powoduje, że powoli budujesz wokół siebie społeczność lojalnych czytelników. A jak lojalnych czytelników to i z biegiem czasu również klientów, albo wspaniałych ambasadorów. … Read More

Strona internetowa, a budowanie wizerunku cz. 3

with Brak komentarzy

Strona internetowa i wszystko co z nią związane to temat rzeka.  Pisałam już na ten temat tutaj i tutaj. Dzisiaj chciałabym przedstawić to zagadnienie w aspekcie budowania wizerunku. Jest to trzecia część z cyklu budowania wizerunku. Przeczytaj najpierw poprzednie jeżeli nie … Read More

Identyfikacja wizualna jako element budowania wizerunku osobistego cz.2

with Brak komentarzy

Dzisiejszy wpis jest drugim z cyklu świadomego budowania wizerunku osobistego. Identyfikacja wizualna to bardzo ważny element świadomej marki. Zachęcam jednak najpierw do przeczytania części pierwszej, która jest wstępem do kolejnych rozważań. Mówię w nim o tym od czego należy zacząć … Read More

Strona internetowa – jakie rozwiązanie wybrać.

with 2 komentarze

Pytając ile kosztuje strona internetowa od razu usłyszysz „Wszystko zależy od Twoich potrzeb…”. Rzeczywiście tak jest. Stronę można postawić prawie bez żadnych kosztów, a można również zapłacić 50 tys zł i więcej. Wszystko to kwestia funkcji jakie na tej stronie … Read More